donderdag 6 december 2018




Al mijn website bezocht?

Zeker eens doen!

https://www.pawe.be




2 opmerkingen:

  1. We zijn benieuwd 2019 is gestart Patrick
    Beste wensen alvast,Freddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag beste Patrick,
    Zoveel divers én aantrekkelijk fotowerk heb ik zelden eerder bijeen gezien. Je bent op vele fotogebieden heel goed thuis. Prachtig!!
    'k Ben een en al bewondering voor jouw fotowerk én van de rechtlijnige filosofie die dat geheel begeesterd. De verwondering is nooit ver weg bij het bekijken van jouw prachtige fotoreeksen. De puurheid en originaliteit van de gekozen foto-onderwerpen verrast menigmaal.
    Die reportage van die karpervissers is toch wel een bijzonder tijdsdocument. Binnen 20, 30 jaar zal men met ogen open kijken bij het zien van zoveel op foto vastgelegde eigenheid - zoals ondermeer die foto's van die typische karakterkoppen die bij zo'n visevenement horen.

    Ik fotografeer al altijd graag. Net als mijn broer Bernard kreeg ik de goesting van kindsbeen te pakken, doordat ons vader en grootvader enthousiast een fotoapparaat hanteerden.
    Van als er iets wikkelt op Krottegem, probeer ik het door mijn lens te laten passeren.
    Jouw suggestie van gisterenavond, om ons onder de welluidende naam van 'Krottegemse fotograaf' te catalogeren, is wel een beetje teveel eer voor mij als volstrekte amateur- fotograaf, doch het lijkt me toch wel een heel aantrekkelijk en aanmoedigend voorstel.
    Tot binnenkort! Didier-met-nu-ik-op-pensioen-ben-met-een-bijna-zee-van-tijd...

    BeantwoordenVerwijderen