zondag 5 januari 2014

5/365



Man in rad

Deze morgen vertrok ik rond 8.30 uur naar de maandelijkse vergadering van fotokring 'Knipoogje'.
Ik was vroeg aangezet omdat ik van plan was voor de vergadering enkele opnamen te maken aan
'De Ronde Kom' en de 'Kleine Bassin'.
Toen ik het stationsplein naderde zag ik dat er iemand in het reuzenrad zat.
Eerst dacht ik dat het een roekeloze plezanterik was die de nacht had doorgetrokken en zijn vrienden wou vermaken met een straf nummertje...
Naarmate ik dichterbij kwam werd het duidelijk dat arbeiders begonnen waren met het demonteren van het rad. Het reuzenrad was de laatste weken waarschijnlijk het meest gefotografeerde onderwerp in Roeselare.
Ik had tegen enkele fotovrienden gezegd dat ik het niet zou fotograferen, maar deze morgen heb ik het toch niet kunnen laten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten