maandag 25 augustus 2014

237/365



Voetbal op tv

Vanavond zou ik verlichte kermisattracties fotograferen, maar in de regen zag ik dat niet echt zitten. In plaats daarvan experimenteerde ik wat terwijl ik naar de match Manchester City - Liverpool keek. Ik zag hoe die ‘gozer’ van een Mignolet drie ballen uit zijn ‘mandje’ mocht rapen. Daarna keek ik naar het opgenomen ‘Extra Time’. Wanneer zit de goedlachse met dubbele tong sprekende Boskamp nog eens rond de tafel vroeg ik mij af.
De gewezen burgemeester van Antwerpen die algemeen directeur wordt van voetbalclub Genk was het grote nieuws.
Ik heb zo de indruk dat het bij SK Roeselare van kwaad naar erger gaat. Voor trainer Francky is er in ieder geval nog werk aan de winkel…
Zou SK niet eens polsen bij onze burgemeester Luc Martens wat hij van plan is na zijn politieke carrière…ondervoorzitter Brecht Vermeulen, mogelijks onze toekomstige burgemeester kan in ieder geval tot op heden het tij niet keren.  

Voor de mensen die zich afvragen wat er in het cognacglas was, kan ik zeggen whisky: BenRiach Claret Wood Finich 16 jaar…en hij smaakte nadat ik enkele maanden geen whisky dronk.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten