vrijdag 5 december 2014

339/365



Ballen

Tijdens mijn avondwandeling door de centrumstraten kon ik zien dat alles in gereedheid wordt gebracht voor de kerstperiode die morgen van start gaat. De Grote Markt is al volgebouwd met een grote ijspiste, een paardenmolen en tientallen stalletjes. Enkele waren reeds open en verwelkomden hun eerste roeselende klanten. Aan het Stationsplein staat er dit jaar geen reuzenrad, maar een nog imposantere attractie genaamd Mission Space. Wie graag eens 70 meter de lucht in gaat en daar enkele keren rondgeslingerd wordt moet hier maar eens komen opzitten. Ik blijf zo goed als zeker met beide voeten op de grond. Met al dat rondkijken en een babbeltje hier en een babbeltje daar was ik bijna vergeten van te fotograferen.

Uiteindelijk mikte ik op enkele lichtpunten, stelde manueel onscherp en zag de ballen… 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten