zaterdag 1 februari 2014

32/365



Detail skateramp Kerelsplein

Toen ik enkele dagen terug Arrecife, de hoofdplaats van Lanzarote, bezocht, passeerden we een terrein met verscheidene skaterampen. Mijn aandacht ging eerst en vooral naar de graffiti die er overal op de omheining was gespoten. Toen ik diverse graffititekeningen had gefotografeerd, viel mijn oog op de rampen zelf.
Hierop ontdekte ik tal van mooie kunstwerken. In de extra bijlage een foto van een detail van de skateramp in Arrecife. Zou het een werk van Jackson Pollock kunnen zijn…?

Het Kerelsplein is één van de plaatsen in Roeselare waar skaters zich kunnen uitleven.
Kort na de middag ben ik er gaan fotograferen.
De rampen waren niet te vergelijken met deze in Arrecife.

Toch vond ik enkele boeiende details zoals deze op foto 32/365.

extra foto

Geen opmerkingen:

Een reactie posten